vineri, 15 aprilie 2016

Despre Klorane

Chiar inainte de a naste am tot cautat informatii despre un sampon/gel de dus/sapun bun pentru Mihai. Ba chiar am primit si cateva mostre de la diverse companii care asigurau piele fina ca matasea. Mda...
Sincer, am incercat totul pe pielea mea pana la a-l naste pe Mihai si in 80% din cazuri, am ramas profund dezamagita. Pana am dat peste Klorane. Primisem doua mostre la cursul de puericultura si chiar le-am incercat. Au fost wow!
Mihai a avut o acnee a bebelusului destul de urata asa ca am cautat sa folosim produse cat mai naturale sau cat mai baby friendly. Dupa testarea mostrelor am cumparat (si inca folosim) Klorane cu camomila.

De ce m-am oprit la Klorane?

Puteam la fel de bine sa aleg Bioderma, Mustela ori orice alta marca, insa gelul asta face pielea foarte fina, nu provoaca alergii, nu are un miros puternic (uneori chiar am impresia ca nu miroase) si este si economic, nu contine milioanele de chimicale din alte geluri. Are si o pompita dozatoare perfecta pentru a lasa o cantitate potrivita de gel pentru baie. Este ceea ce i se potriveste lui Mihai.

Intotdeauna sunt deschisa la noutati, insa in ce priveste pielea copilului meu, raman fana Klorane pana voi decoperi ceva la fel de bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu