marți, 22 septembrie 2015

Pentru noi, femeile

Am tot stat si m-am gandit cum sa incep acest blog. Cum sa il impart, ce sa va povestesc, ce sa va arat...multe, multe lucruri am de zis.
De cand a venit pe lume Mihai, simt ca viata mi s-a schimbat total. In bine! Simt ca el e acel ceva ce lipsea in familia mea, acel ceva ce ma implineste pe toate planurile. Cel care imi da forta, cel care ma face sa rad, cel care ma zapaceste cu figura lui nevinovata, cel care face parte din mine.

Da, mamici, noi suntem acele fiinte care au parte de cele mai minunate lucruri de pe pamant: noi avem puterea de a da viata. Noi putem zambi si plange in acelasi timp, noi putem fi treze 48 de ore fara sa ne plangem, putem gati, face curatenie, putem sa avem si grija de copii si putem sa ne intampinam si sotul cu zambetul pe buze. Si toate in acelasi timp! Suntem minunate.
Vreau ca acest prim articol sa fie dedicat tuturor mamelor, tuturor femeilor care cred ca pot schimba ceva. Zambiti dragelor, ne asteapta o zi minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu