joi, 17 decembrie 2015

In cautarea tricicletei perfecte

Dragilor, se apropie cu pasi repezi Craciunul. Vad prin magazine, pe strada, oriunde, o agitatie infernala. Parca au intrat zilele in sac si toate produsele din lumea asta in el. Nimeni nu mai are rabdare! Si in toata nebunia asta, ne tot gandim si noi ce cadou sa-i punem lui Mihai sub brad, fiind de altfel primul lui Craciun!
Credeti-ma, are jucarii de toate categoriile, chiar ma intreb uneori ce-o fi fost in capul meu de i-am luat asa multe! Dar parca tot mai trebuie ceva! Asa ca m-am gandit impreuna cu tati lui drag sa-i cumparam o tricicleta, ca deh, baiatul s-a facut mare si merge singur!
Ok, pana aici lucrurile sunt clare. Insa ce faci atunci cand efectiv gasesti o sumedenie de modele si pur si simplu nu stii ce sa iei. Am ajuns exact ca atunci cand ii cautam carucior!
Insa dupa cateva saptamani de verificat site-uri, magazine si pareri ale unor mamici am ajuns la concluzia ca asa ceva este ceea ce ne trebuie!
E mica, robusta, usoara, e potrivita pentru varsta lui Mihai (10,2 luni) si mai ales este 5 in 1. Deci, o cumpar o data si o folosesc pana la 36 luni!
Poate ca nu este cea mai inspirata alegere pentru toti copii, insa pentru noi pare a fi cea mai buna! Asa ca, asteptam cuminti sa vina Mos Craciun sa ne putem plimba in voie peste tot!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu