miercuri, 30 decembrie 2015

Rezolutii pe 2015

Si iata ca vine si sfarsitul de an. Unul grandios, as putea spune, pentru familia mea.
Da, s-au intampat atat de multe lucruri incat imi e greu deja sa le enumar si sa ma gandesc daca nu cumva anul ce vine va fi putin mai diferit!
Insa principalul lucru din 2015 au fost venirea pe lume a lui Mihai, mai apoi mica afacere pe care o avem si faptul ca suntem sanatosi si cerebrali.

A fost insa un an greu, trebuie sa recunosc, insa extraordinar de frumos si cu multe realizari. A inceput cu o nastere de urgenta, cu un copil foarte mic, cu agitatie in mica noastra afacere, cu un job solicitant al sotului meu, cu un avans incredibil de rapid al lui Mihai (da, a bifat cam tot ce se putea in nici un an de viata: papa singur, are 12 dinti, merge singur, vorbeste mult in bebeluseasca lui si este din ce in ce mai capabil sa faca lucruri de unul singur. Deh, suntem mandri de el ca orice parinte de copilul lui.), cu o casa in care mai mereu se gaseste ceva de cumparat, cu alergatura prin oras si cu stresul zilnic. Insa una peste alta bucuriile au fost imense si tot ceea ce s-a intamplat in 2015, probabil a atins apogeul maxim de senitate si dragoste in familia mea. Suntem mai uniti ca niciodata, ne iubim mai mult, am invatat sa fim mai rabdatori si mai calmi, si cel mai important lucru, am invatat sa ma bucur de micile nimicuri ale vietii (auzi, sa te bucuri ca piciul din dotare face caca! nah, altii se bucura ca primesc un telefon, eu ma bucur ca piciul meu face treaba nr. 2).
Anul asta am fost mai chibzuita, mai cerebrala, am ales cu grija prietenii (a pros pros, multumesc LPB pentru absolut tot, cele mai minunate mamici) si chiar am impus niste limite in viata mea.

A fost un an incarcat de emotie, de lacrimi de fericire, de dragoste, a fost anul perfect pentru familia mea. A fost anul in care ne-am regasit sufleteste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu