sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Mica scrisoare pentru primul an din viata

Sunt atatea cuvinte pe care as vrea sa ti le spun copile drag, atatea sentimente de impartasit, in inima mea este explozie de fericire ca te am, ca existi...ca esti totul pentru noi. Clar mi-ai schimbat tot universul si imi pare rau ca nu te-am putut avea mai devreme.
Stiu insa ca tu ai venit cu un motiv in vietile noastre, ne-ai adus dragoste extrema cum nu am crezut ca pot cunoaste.
Orice clipa petrecuta alaturi de tine pare o eternitate si da, as vrea sa nu se sfarseasca.
Azi ai facut un an. Primul an din viata ta. Nici nu stiu cand te-ai facut asa mare. Imi aduc aminte cu nostalgie cat de stangaci de tineam in brate, cate nopti nedormite de teama ca ai putea pati ceva, cate zambete furate ....si deja azi alergi de colo-colo facand mici nazbatii. Nu visam la altceva mai frumos de atat, sincer.

Asa ca, puiul meu, azi, mama iti doreste sanatate, un dram de noroc si o viata linistita.
Noi te iubim foarte mult. Iti dorim viata lunga strabatuta de bucurii si realizari.

La multi ani, Mihai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu