luni, 23 noiembrie 2015

Despre scutece

De cand s-a nascut Mihai am incercat sa caut cele mai bune produse de ingrijire pentru el.
Vorbim azi despre scutece.
Fiind un bebelus mic si slabut, am avut nevoie de scutece pentru prematuri, cele mai mici deci, existente pe piata noastra. Am optat de la inceputul vietii lui strict pentru BabyLove de la DM.
Da, m-am documentat, am cautat informatii referitoate la multiplele produse de scuteceala si am optat pentru BabyLove. De ce? Iata cateva motive:
- mi se pare ca au o calitate mai buna fata de marcile Pampers, Libero, Puffies si altele
- absorb mult mai bine
- pielea ramane neteda si neiritata
- problema de "dat pe afara" (pe langa scutec) este foarte mica. Doar cand i-au iesit lui Mihai 4 dintisori odata si treaba nr. 2 a fost mai moale am avut niscaiva probleme. Dar chiar si asa, copilul nu se murdarise foarte mult.
- nu au miros
- nu sunt albite cu clor
- se gasesc in multiple varietati, inclusiv chilotei pentru plaja
- sunt relativ acceptabile ca pret (un pachet cu 36 buc. costa cca. 34 lei)
- se gasesc si in varianta BIO
As recomanda si Huggies. Folosite pe o perioada relativ scurta, nici acestea nu m-au dezamagit. Mentionez: nu am avut niciodata copilul iritat la fundulet ori intre picioare la utilizarea celor doua marci de scutece.
Am schimbat intotdeauna copilul de scutec ori de cate ori a fost nevoie, inainte de masa, dupa somn, inainte de iesit la plimbare, fara a folosi vreodata vreo crema, pudra sau ulei...da, poate multe mamici condamna ceea ce fac, insa nu as putea sa il las cu acelasi scutec mai mult de 4 ore. L-am spalat dupa fiecare nr. 2, l-am sters cu un material moale, gen finet si atat. Servetele umede utilizam doar in deplasare si atunci daca nu exista posibilitate de apa. Si m-am gandit si la posibilitatea scutecelor textile, insa deja Mihai se pregateste de olita! 

PS:Ma intreb insa, la celebra marca Pampers, cum Dumnezeule are 12 ore de protectie?! Adica mamica nu-l schimba deloc de scutec in 12 ore?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu